torsdag 2 april 2009

Löp!


Nya löparskor i tisdags. Jag gjorde det lätt för mannen i butiken.
"Finns de i storlek 43?"
"Javisst"
*provar*
"Jag tar dem"
"Du får en löparstrumpa på köpet"
Schysst, en riktigt skön strumpa. Att de kunde göra sån skillnad.

Ordinarie löparpartner utgick igår så jag fick kalla in en blivande storlöpare som coachade mig hemifrån och runt Bollan. Avslutade med en spurt och nedläggning på asfalten för att pusta ut. Två bänkspelare från a-laget gick förbi och frågade om jag var skadad.
-Nä, bara trött.
-Jaha, varför gör du sånt där då?
Haha, ja.

***

När jag ändå är i bildtagen. Den här gamla manicken fick en revival och är nu utlånad:


Those were the days... Magic Quest, och Zelda.
Tänk att jag köpte den för 17 år sen. Haha va fan. 17 år.

1 kommentar:

  1. Mora, låter som en toppen upplevelse!! Jag tycker att det var dummt att du inte fick ta kort på raggarna! Dom börjar ju snart att bli fredlysta? Läre ju ha ett bevis för att dom finns liksom!!!
    En stor banan kram från Krålllaa

    SvaraRadera