torsdag 22 januari 2009

Kalle Anka-punktuation

I alla Kalle Anka-serietidningar använder de endast "!" och "?", aldrig "." efter en mening! I det här inlägget gör jag samma sak! Varför? Finns ingen förklaring!

***

Jag skulle ha farit till Uppsala på ett möte idag! Men Alex var sjuk så vi var tvungna att ställa in! Synd, för jag skulle få träffa två nya personer som jobbar åt honom, men skönt också att slippa åka för då hann jag ikapp med andra grejer! Dessutom blev aikido-träningen flyttad till imorgon!

***

Alla utropstecken får mig att vilja morra!

***

Stockholm igår! Först brunch med Karlsson som egentligen heter Nilsson! Gick igenom kommande projekt och även en liten utvärdering av det senaste! Sen berättade Karlsson/Nilsson historier från när hans band var på turnéer i Polen! Jäkla äventyr!

Sedan, rask promenad till det riktigt intressanta mötet! Ett samtal med en anställning som första pris! Jäkligt lockande, men också svårt att i så fall släppa mitt eget! De lovade mig dock i princip samma frihet, samt att kunna arbeta på distans, förutom vid kundmöten! Lönebud kommer under veckan sen återstår det att fundera på det över helgen! Kanske blir anledning att fira med en extra sambucca!

***

Det här var roligt! Hahaha!

1 kommentar:

  1. Moahahah, jag är en jävel på att använda utropstecken!!! Kanske det är mina såna du retat dig på så du fick lov skriva ett inlägg om det!?!? *fniss*

    SvaraRadera