tisdag 27 januari 2009

Visby

Nu har jag funderat på detta i ett par dagar. Det hände helt enkelt för mycket skoj för att jag ska orka sammanfatta det. En underbar helg var det, nya bekantskaper blev det som alltid så nästa gång jag far ner kommer det bli fest så det står härliga till.
Förfesterna blev köksfest x 2, riktigt bra sådana dessutom. Speciellt på lördagen, då var det riktigt håll-igång i köket. Oj oj.

***

Så, nu är den klossen over and done with. Nu kan jag fokusera på att uppdatera med annat skoj.
Närmast till helgen blir det mer fest. Jag ska försöka fixa en röjig party-cd. Dessutom funderar jag på två idéer till musikvideor. Crazy content.

Adios muchachos.

2 kommentarer:

  1. Haha, ja vi skulle faaan ha haft varsin kamel på lördag!!! Hiphop hiphop!!!! Råna furivik på kameler låter som en hyvens ide??

    SvaraRadera
  2. Men va fan Rickard, hela POÄNGEN med en blogg är ju att man ska kunna dela med sig av fantastiskt onödiga detaljer (framförallt kring sina helgaktiviteter) och så ORKAR DU INTE? Nej. Gör om - gör rätt!

    SvaraRadera