söndag 18 januari 2009

Sucker for soccer

Åh, igen... Lär mig aldrig läxan. Spelat för mycket dataspel och gjort för få jobbsaker. I början av veckan var jag nere på 8 mail eller så i inboxen, nu helt plötsligt 24 st. Jaja bara riva av dem.
Skön dag annars. Dataspel, fotboll på tv och på eftermiddagen bakispizza och film med gott sällskap.
Snabbrecension:
Mr Woodcock - Nja, verkade roligare än vad den faktiskt var. Men jag tror jag snappade upp budskapet.
Once - Efter rekommendation. Vet inte riktigt vad jag tycker om den men ett par mycket bra låtar i den. Båda passade dessutom på att somna en stund mitt i filmen.

***

Riktigt kul kväll igår. Det var upplagt för hemmakväll men så blev det inte. Anna och Carola dök upp här och sen var det full fart. Mötte upp Dharmanna på vägen ner på stan och sen gaalen dans. Hip hop hip hop!
Nu ser vi fram emot the big party.

***

"Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag har träffat någon" sa hon. Jag vet inte riktigt hur den träffade. Ger den perspektiv på mitt liv? Det visar sig. Jag kööör!

***

Nu tänker jag prova mina skridskor. Passar de så ska jag smygåka på rinken en natt i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar