tisdag 20 januari 2009

Resesäsongen börjar

Here we go again.
Nytt år, nya tåg. Tur att jag gillar att åka tåg. Det enda som stör mig idag är långkallingarna. Fan så varmt det är.
Dagens agenda:
Lunch med Karlsson som egentligen heter Nilsson. Därefter rask promenad till 3 män med en plan. Ska bli intressant att höra vad de tänkt sig. Det här kanske kan säkra mitt jobb, och därmed relativa frihet(under ansvar, men så länge jag kan resa runt så är jag nöjd), för en bra tid framöver. Hoppas hoppas på en intressant diskussion.

Sedan, hem igen och ännu en dag snart till ändå.

***

Gör en insats, le mot någon idag.

2 kommentarer:

  1. Hiphop hip hop!!!! Bra och läsvärd blogg!!! Lägger in den som länk i mina favoriter!!!! :) Glöm nu inte att skriva ett inlägg om 95% regeln, för den var bra och den vill jag knycka och ha med i min blogg också!! Våran slags mentalitet på något sätt!!! Vi är så likis!! Haha. kram

    SvaraRadera
  2. Taaaaack din galning!! ;D

    SvaraRadera