torsdag 5 mars 2009

En hund i Ånge


Den här hunden träffade jag idag under ett möte. Glad som fan var den.
Möte med den nya supportorganisationen som, om det blir av, kommer bestå av en person. Jag hoppas det blir av, frågor av den kalibern som ska gå till supporten klarar jag mig utan.
Dessutom, nystart av ett projekt som var aktuellt förra året, eventuellt lite före det. Men nu ska en testversion bli klar till nästa vecka. Sure säger jag, jag kööör. Ett mycket spännande projekt.

Hemfärd imorgon. Det är alltid skönt att komma hem efter en vecka på fältet. Och på lördag ska jag frakta hem katterna, det blir ett kärt återseende. Åtminstone från min sida. De verkar ha bott in sig mycket bra på deras vice-ort.


Här, en bit av Ånge, under all snö. Till höger finns en gata. Till vänster finns en gata. Sen är stan nästan slut.

***

Vad ska jag göra nu? Jo, kolla målservice. Spela en stund. Och fixa ett par jobbgrejer. Troligen i nämnd ordning. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du svarade på min dagens fråga :). Blev glad. Längtar redan till vårat lilla tältäventyr!!! Såg ut att vara minder snö i ånge än hemma i hälsinget.Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju ordna en egen fest för carl von linne?? Hur roligt vore inte det???

    SvaraRadera