onsdag 4 mars 2009

Rainmaker Ho

Ibland(några gånger i månaden) undrar jag varför jag inte fick ett coolare namn(och skägg). Och sen bläddrar man runt på ett supportforum och ser ett inlägg av Rainmaker Ho. Hallå mina föräldrar, kunde ni haft lite mer fantasi med mitt namn.
Jag kunde fått heta Crispy Fletcher t.ex.

Min pappa ringde idag och tvingade på mig julklappspengar i efterskott. Jag nekade eftersom jag inte firar jul, men han gav sig inte och hänvisade till rättviseklausulen eftersom syster fick pengar i julklapp. Till slut gav jag med mig, under protest. Kommande jul tänker jag annonsera min gåvovägran fr.o.m. september.

Långt pass idag, men framåt har det gått. Vi gör en remake på användarinterfacet med en helsmidig listkontroll som bas. Färre klick och redirects till undersidor betyder en enklare användarupplevelse. Som ett kök som automatiskt lagar frukost när du tänder lyset.
Imorgon, remake på talsvaret. Vi går in i den digitala tidsåldern där, ip-telefoni. Mucho intressant.

***

Mängder av bearnaisesås till middagen ikväll. Sååå gott! På fredag ska jag köpa nyponsoppa.

2 kommentarer:

  1. Yeey, ett kök som lagar frukost när jag tänder lyset vill jag ha! Kan du konstruera ett sånt till mig? B-)

    Köp då den godaste nyponsoppan; Sagolikas!!

    SvaraRadera
  2. Crispy Fletcher? You got it!

    SvaraRadera