fredag 6 mars 2009

Snakes on a plane

Väldigt väldigt obra film. Tyvärr inte så mycket annat att välja på.
Därför kontrar jag med att hetta till fredagkvällen på följande vis: Dags att öppna mitt orangea pensionsbrev!

Öppnat. Wow, det såg ju bra ut. Antar jag. Massa siffror hit och dit. Det känns så konstigt att engagera sig i något som ligger 37 år framåt i tiden, så jag väntar några år till med att bry mig.

Skönt att vara hemma igen och ta det lite lugnt. Rehab efter veckan. Bra gick det, vi lyckades nästan sy ihop alla trådar vilket känns skönt. Imorgon kommer kissarna hem, sen blir det vin, pizza och fotboll(kanske hockey?) som uppvärmning med Ryback innan det bär av till partyt. Kul!

Nu, tata!

1 kommentar:

  1. Här hade jag ju missat massor! Sicken trevlig överraskning :D

    SvaraRadera