torsdag 19 mars 2009

Long time, no... blog.

Få och korta inlägg sista tiden. Det duger dåligt. Annat blir det när det blir.

Hade som vanligt sovmorgon idag, men vaknade till runt 09 när Yrvädret ringde. "Idol kommer till Gävle i april, ska vi vara med!?". Två barbapappor som sjunger We will rock you? Succé, touché.

***

Resdags i helgen. Vin och sång i knätofsarnas förlovade land. Jag har tyvärr ingen jeansväst, undrar om de släpper en över gränsen till Dalarna ändå.
Ska bli gött att höra dalmål hela helgen. Jag hoppas kunna konvertera till det, vi får väl se.

***

Näe, WTF.

4 kommentarer:

  1. Haha, vi får la se om du tar dig över gränsen utan jeansväst, det kan bli tufft! ;D Men, välkommen, det är du! :)

    SvaraRadera
  2. Haha. är det jag som är yrvädret?? Hihi, klart vi läre gå på idol audition, det vore väl grymt??? :). Spexa till det rejällt!! Köra värsta gryma duetten! Hoppas att du får en toppen bra helg vännen!! Tegel får det bli, var ett gulligt namn!!! Massa kramar til dig! Förlåt för att jag väckte dig föresten!!

    SvaraRadera
  3. Kunde ju inte stå emot att snoka upp vem denna Rickard som jag har hört så mycket om egentligen är...=)

    SvaraRadera
  4. Följer Tors spår med att kika in vem den omtalade Rickard är! Du tar väl hand om henne märker jag!

    SvaraRadera