onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Kundbesök idag hos grabbarna och tjejen på redaktionen. Kul som alltid att slänga lite käft. Avböjde en semla och krävde att få en banan istället. Det gick hem.
Shoppade lunch på Sibylla och fick en dippsås on the house. "Vi bjuder på den, mannen". Schysst. Jag som redan är bundis med ägaren på mitt stampizzaställe, snart kommer jag kunna äta gratis. Aah the masterplan.

På vägen hem slog det mig vad jag vill bli om jag återföds. Jag skulle vilja bli ljudet av galopp.

***

Idag är det dags för en ny grej här på bloggen. Ett läsarbrev. Min förhoppning är att publicera ett och annat sånt här med icke jämna mellanrum.

"Tja! Heter Steffe, bor i Norrland. Ja jobb på bygge. Förra veckan va ja på affärn. Köpte diskmedel med smultrondoft. Nu tyck ja det luktar vagina när jag diskar. Är det fel på me?"

-Steffe, jag är inte den som dömer. Jag undrar mest vilket märke du köpte. Själv har jag en tvål som doftar underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar