måndag 23 februari 2009

Rehab

Jag skulle egentligen skrivit en lång redogörelse om Volvostaden nu, men efter en vecka på resande fot så gick luften verkligen ur när jag kom hem. Chips, vatten och Football manager har det blivit.
Mitt nya godisuppehåll kickade in för 44 minuter sedan. Nu tänker jag hålla upp t.o.m. sista april.
Därför lottar jag ut den kexchoklad som jag köpte idag(bakismat) till den läsare som lämnar den bästa vinstmotiveringen.

Nu ska jag spendera en stund till med mina franska hjältar i A.J. Auxerre och besvara några mail, sen läggdags. Ny vecka gryr, nya resor ska planeras.

4 kommentarer:

  1. Kexchoklad är inte godis, massa kex i den ju! Sååå, I want it!! ;D LOL!

    SvaraRadera
  2. En läsarkommentar om kexchokladen:
    "Du jag är värd denna kexchoklad! För när man är på fest, hon underbara trevliga Linda och sen får smäll av en kille!!!!! Men går ut med flaggan i topp....
    guess who"

    SvaraRadera
  3. Jag joinar nog dig i godis stoppet. Hade inte velat vinna någon chocklad. Men annars hade jag bara sagt: SAKNAR dig och det hade vart sanningen!!!! Låg i min magsjuka värld och tänkte på dig idag. Att jag ville umgås skratta och vara så där galen som vi är tillsammans. Så himla långt ifrån sjuk och ömklig. Fan när vi kommer hem till stan ska vi röja runt. Hoppas att allt är bra med dig. Kram Carola

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha en kexchoklad
    så att jag blir go å glad
    kanske kan du gissa vem det är
    som rimmar så illa här och där
    bara för att kanske lägga vantarna på
    allt godis hon kan tänkas få?

    SvaraRadera